איך לרהט את הגינה בסטייל

אם אתם בעלי בית פרטי אתם כמובן מכירים בחשיבות של גינה מעוצבת ומטופחת שנעים לשהות בה. הגינה היא הריאה הירוקה של הבית, ועם זאת התכנון העיצוב שלה יכולים להיראות מסובכים למי שלא התנסה זאת בעבר.

אומנם יש אנשים שזה מקצועם, אך עם מעט מחקר ויוזמה אין סיבה שלא תחסכו לכם אתם הכסף ותעשו זאת בעצמכם.

אז איך עושים את זה נכון? איך מרהטים את הגינה שלכם בסטייל? לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם בעיצוב הגינה. קריאה מהנה!

תכנון כללי לעיצוב הגינה

ראשית, בבואכם לעצב את הגינה שלכם, יש להתחיל בתכנון מיקום כל אזור בגינה וייעודו. תתחילו עם הכניסה לגינה שלכם, כיוון שעמה האורחים נפגשים ראשונה והיא אחראית לרושם הראשוני שהגינה שלכם תיצור.

מומלץ לשים צמחיה חיה גבוה וצבעונית, כזו שתעשה הפרדה חיננית אך ברורה בין הגינה לבין מה שמחוצה לה.

לאחר מכן, אתם צריכים לתכנן את פינת הישיבה- איפה היא תהיה ממוקמת, מה יהיה בה וכמה מקום היא תתפוס בגינה.

בחרו את סוג פינת הישבה המועדפת עליכם – ישנם מגוון רחב של סגנונות של ריהוט ופניות ישיבה לגינה, החל מכריות רביצה ועד כורסאות וערסלים לגינה.

בבחירת מיקום פינת הישיבה חשוב להתחשב בפרטיות ובקרבה לשכנים שלכם, וכך תמנעו מהפרעות בזמן השיבה שלכם בגינה.

אם אתם רוצים אזור משחקים בגינה שלכם, אתם צריכים לייעד לו אזור גדול ומרווח. הבטיחות באזור זה היא החשובה מכל ועל כן יש לתכנן את האזור כך שלא יהיה בסביבה של צמחייה קוצנית או ריהוט מסוכן כזה או אחר.

גינה מרוהטת בסטייל

בחרו את סגנון העיצוב לגינה שלכם

דמיינו בראשכם את גינת החלומות שלכם, יש סגנונות עיצוב רבים בעיצוב הגינה. היכרות עם הסגנונות הקיימים תעזור לכם תכנן בצורה טובה יותר ולהבין אילו רהיטי גינה אתם רוצים שיהיו לכם.

חקרו באינטרנט על הסגנונות הקיימים והתייעצו עם חברים ואנשי מקצוע בכדי להבין את הייחודיות של כל אחת מהם. גינה בסגנון מודרני\כפרי\יפני או סגנון ים תיכוני הם רק חלק מהאפשרויות הקיימות בשוק.

ריהוט גן ותאורה

בסופו של יום, אין דבר מהנה ומרגיע יותר מישיבה שלווה עם כוס קפה בגינה. בשביל לממש את החלום בחירת הריהוט המתאים הוא משמעותי לנוחות ולפונקציונליות של פינת הישיבה שלכם.

גם לריהוט גן יש מספר סגנונות – תוכלו לבחור ספה אחת מרכזית עם כריות נוי ושלוחן מתאים או לבחור ריהוט עץ ללא ריפוד (יכול להתאים למי שלא יושב לזמן ממושך על הספה).

בנוסף לכך, תוכלו להוסיף נדנדות עץ וערסלים לגינה שיוסיפו לאווירה השלווה וייתנו לכם עוד אופציית ישיבה נוחה ומהנה. בקטגוריית ריהוט של בייסיק תמצאו פופים וכורסאות המתאימים לגינה. לצפייה בקטגוריית ריהוט.

בבחירת גופי התאורה לגינה, כדאי לבחור בגופי תאורה המתאימים לעיצוב הגינה הכולל שבחרתם. בנוסף לכך, כדאי למקם אותם בנקודות שיאירו את הצמחייה ויחמיאו לעיצובה, אך שלא יסנוורו את האנשים ויפריעו ליושבים בה.

בדרך כלל, נהוג למקם את גופי התאורה בתוך הצמחייה, אך ניתן כמובן למקם גם בנקודות אחרות בהתאם לצרכים שלכם ולמבנה הגינה שעיצבתם.

עיצוב הגינה – יותר פשוט משחשבתם!

בחירת ריהוט גינה ועיצובה יכול להיראות מורכב לפעמים אך עם מעט מחקר, יוזמה ויצירתיות תוכלו לעצב את גינת החלומות שלכם. דמיינו בראשכם את הגינה המושלמת בשבילכם והתחילו בתכנון! לרהט את הגינה בסטייל מעולם לא היה פשוט יותר. בחרו את ריהוט הגינה המתאים ביותר בשבילכם – בבייסיק תמצאו מגוון רחב של כריות, פופים ערסלים וספות שיהפכו את הגינה שלכם למושלמת בסטייל.

[ratemypost]
מאמרים נוספים

lelieilmare

הרשמה לקבלת הטבה! הכירו את ללי אל מארה יזמית מעוררת השראה שגילתה שבעולם החתירה חסרות נשים חזקות ועצמאיות הקימה את מועדון החתירה הנשי הראשון בישראל

מידע נוסף »

הבחירות של שלי גרוס

המטרה: לארגן חדר השינה מהסוג המרגיע, כזה שנרצה לשהות ולהתכרבל בו. הדרך: כל בחירה של פריט שמכניסים לחדר השינה צריכה להיות מבוססת על רגש. חפץ

מידע נוסף »