איך משלבים נכון כריות נוי בבית?

שילוב של אקססוריז עם כריות נוי הוא אחת הדרכים הקלות ביותר להזריק סגנון לסלון, לחדר השינה או לפטיו שלכם, ומכיוון שיש כל כך הרבה כריות יפות שניתן לשלב בחללים הבית השונים, כתבנו מדריך שיעזור לכם לשחק ולהשתעשע עם רעיונות וגיוונים שונים במקום ללכת על שטנץ חדגוני ומשעמם עם שתיים או שלוש כריות בצבע אחיד, או גרוע מזה, להגביל את עצמכם לסט שהגיע עם הספה.

הדבר הראשון שחשוב לזכור הוא שהכריות שלכם לא צריכות להתאים. למעשה, אתם יכולים להשיג מראה מקצועי יותר ומסוגנן אם הן לא יהיו תואמות. אם אינכם מרגישים בנוח עם היכולת שלכם לבחור כריות, הטיפים הבאים יעזרו לכם לערבב ולהתאים דפוסים ו/או צבעים חדשים ולרענן את עיצוב החלל במהירות ובקלות.

כריות נוי

6 טיפים לבחירת צבע כריות נוי

יש הרבה דרכים שונות לערבב ולהתאים כריות נוי ומבחר פריטי טקסטיל לבית, וזה נכון – לפעמים זה דורש עין מיומנת. עם זאת, ייתכן שגם חדר שבו אף כרית אחת לא תואמת לאחרת בצבע, בדפוס או בסגנון עדיין ייראה מלוטש ומודרני להפליא.

אם אין לכם זמן או ניסיון בהתאמת כריות נוי ופריטי טקסטיל, חוק השלושה הוא הנוסחה המושלמת להנחות את הבחירות שלכם ולפשט את התהליך. לפני שאתם בוחנים איפה אפשר לרכוש כריות נוי, הכירו את העקרונות לבחירת כריות נוי לבית.

בחרו שלושה צבעים

עדיף להשתמש בשלושה צבעים שונים שנשלפו ממקורות אחרים בחדר, כמו צבע הקיר, השטיח, המצעים שלך או הווילונות. אם תבחרו במגוון כריות בדוגמאות שונות, המראה עדיין יהיה מגובש אם הן לפחות חולקות את אותם הצבעים.

בחרו שלושה דפוסים

ניתן גם לערבב ולהתאים שלוש דוגמאות שונות, כל עוד כל תבנית משלבת לפחות את אחד הצבעים משלושת הצבעים שבחרתם. פשוט יותר לבחור קודם את הדוגמא הגדולה ביותר, זו המכילה את כל שלושת הצבעים. הדפוסים המשניים שתבחרו יכולים להכיל רק אחד או שניים מהצבעים.

בחרו שלושה גדלים של כריות

חשוב לחשוב על קנה המידה של הדפוסים שלכם כאשר אתם עוקבים אחר חוק השלושה, מכיוון שאתם לא רוצים שהתבניות שתבחרו יתחרו זו בזו. במקום זאת, בחרו תבניות בשלושה סולמות שונים, ומאפשרים לדפוס אחד לשלוט.

שברו את החוקים אם תרצו

כעת, לאחר שאתם מכירים את חוק השלושה, נזכיר, שכל החוקים נועדו להישבר – במיוחד בכל הנוגע לעיצוב! אם תתחילו לערבב ולהתאים את מבחר כריות הנוי שלכם לפי הנוסחה המתוארת כאן רק כדי לגלות שארבעה צבעים עובדים הכי טוב בשבילכם, או שאתם אוהבים שתי דוגמאות גדולות במקום רק אחת, זה בסדר. בסופו של דבר, חשוב שתאהבו את מה שאתם רואים, אז השתמש בחוק השלושה רק כנקודת הפתיחה.

טיפים נוספים

ברגע שאתם שולטים בחוק השלושה, שקלו גם את העקרונות האחרים שבהם משתמשים מעצבי חדרים:

  • מספרים מוזרים נראים מודרניים – כאשר אתם מסדרים את כריות הנוי שלכם, קחו בחשבון שמבחינת מראה מודרני המספרים האי -זוגיים עובדים הכי טוב – חשבו שוב על שלוש או חמש כריות. בדרך כלל באסתטיקה העיצובית, מספרים מוזרים תמיד נראים יותר אומנותיים, וזכרו שמספר קטן יותר של כריות גדולות נראה נקי ואלגנטי יותר מאשר ערבוביה של כריות קטנות יותר.
  • מספרים שווים נראים מסורתיים – למראה מאוזן עם סימטריה, במיוחד על המיטה או הספה שלך, מספר זוגי של כריות דומות, כמו שתיים או ארבע, יעניקו מראה נקי ומסודר.
  • ענייני מילוי – כאשר אתם קונים כריות נוי, בחנו את המילוי וכיצד הוא ישפיע על המראה הכללי. מילויים שונים עשויים לתת מראה ותחושה של רוך או נוקשות, להיות גמישים יותר או פחות ולספק נוחות ברמה שונה.
  • מערבבים גם מרקמים – חשוב לערבב תבניות וצבעים, אך אין להתעלם מהמרקם של הכריות. שחקו עם מרקמים חלקים ומחוספסים, רכים יותר או פחות ובחנו סוגי בד שונים. אם אתם שמרנים בנושא הצבע והדוגמה, אתם יכולים להיות יצירתיים עם מגע ותחושה.
[ratemypost]
מאמרים נוספים

lelieilmare

הרשמה לקבלת הטבה! הכירו את ללי – בעלת המותג Leli e il mare יזמית מעוררת השראה שגילתה שבעולם החתירה חסרות נשים חזקות ועצמאיות, והקימה את

מידע נוסף »