הטרנד החם של עיצוב הבית עם כריות נוי

מדהים עד כמה כריות נוי יכולות להיות יעילות בעיצוב החלל. מי שהספיק לשלב אותן בביתו מבין, שבלעדיהן כל ספסל, ספה, מיטה או כורסה נראים פשוט ריקים ויתומים, אך עם הכרית הנכונה, כל רהיט נראה מיד שמח, נוח, שלם ומלא באישיות.

בין אם מדובר בסלון או בחדר השינה, בחצר או בפטיו, המגמה המתפתחת של שילוב כריות נוי בחללים השונים בבית יכולה להיות מהנה עבור מי שרוצה להכניס אווירה, עומק ואופי נוספים לחלל וליצור מראה בלתי נשכח עם הצהרה עיצובית.

החלק הכי כייפי במשחק עם כריות הנוי הוא, שניתן להחליף אותן לעיתים קרובות, מה שיגרום לכם להרגיש כאילו החלפתם את כל הריהוט בחדר וירענן לכם את ההרגשה בכל פעם מחדש.
למרות היתרונות הרבים שלהן, עם מבחר ענק של סגנונות, וכל כך הרבה דרכים להשתמש בהן, קשה לצמצם את הבחירה, ובכל זאת, כדאי לנסות. המשיכו לקרוא וגלו את הטרנדים החמים בעיצוב הבית באמצעות כריות נוי.

עיצוב הבית עם כריות נוי

1. ערבוב והתאמה

אתם עשויים להתפתות לקנות 4 כריות זהות לחלוטין, אך מעצבי פנים ממליצים על גישה של ערבוב והתאמה של דפוסים, הדפסים ומרקמים לכריות נוי במרחב הביתי. בניגוד להצבת סטים תואמים משני צידי הספה, אחד הטרנדים החמים בשנה הקרובה הוא שילוב של כמה גוונים או הדפסים.

אם אתם עדיין מעדיפים לעצב באמצעות כריות בגוון אחיד, תוכלו לשלב הדפסים נועזים או מעניינים בצבעים משלימים.

2. כריות גדולות

מגמה נוספת שמתפתחת בכל הנוגע לכריות נוי היא העדפה של מעט כריות גדולות על פני הרבה כריות קטנות. מבחינת האפקט שזה יוצר בחלל, אפשר לומר שמתקבל רושם הרבה יותר דרמטי, אך גם פחות מבולגן.

באופן כלי, כריות גדולות הרבה יותר מזמינות ומגדילות את החלל. אולם, בכדי שהכריות יהיו שמישות ולא רק יפות, חשוב לבחון עד כמה הן נוחות, והאם הן מאפשרות לכם לרבוץ או להניח עליהן את הראש.

3. כריות עגולות

צורות עגולות משתלבות נפלא במגוון פריטי נוי, בכללותם גם כריות נוי. אך האמת היא, שכריות כדוריות מעניקות אופי קצת יותר שובב, ולכן חשוב להשתמש בהן בחוכמה. פרט לכך, בגלל שהן מושכות תשומת לב, חשוב לקחת בחשבון כיצד הן מתמזגות ומשתלבות עם כריות אחרות, כך שלא תהייה מלחמת כריות על תשומת הלב בחדר.

4. גוונים כחולים

תאמינו או לא, אבל משהו בגוונים הכחולים מושך לא מעט אנשים לבחור בכריות נוי ופריטי טקסטיל לבית שמזכירים את הים והשמיים. אולי זו תחושת החופש והמרחבים שהייתה חסרה כל כך בתקופת הקורונה, אך גם אם נתעלם ממנה, במרבית המקרים, הצבע הכחול על שלל גווניו יכול להשתלב נפלא, לצד גוונים נועזים כמו כתום או צהוב וגם לצד גוונים רכים וניטרליים כמו לבן ואפור.

5. בדים אקולוגיים

בדים אקולוגיים הם אחד הטרנדים הכי לוהטים בתחום הטקסטיל. השימוש בבדים נושמים ואווריריים, שמתאימים לכל עונות השנה מאפשר ליהנות מכרית רכה וקרירה בקיץ או חמימה בימות החורף. זו דרך נפלאה לקחת אחריות על הבית שלכם ולהכניס לתוכו ערך מוסף עם מוצרים ייחודיים שיוצרו תוך שמירה על איכות הסביבה.

[ratemypost]
מאמרים נוספים

lelieilmare

הרשמה לקבלת הטבה! הכירו את ללי – בעלת המותג Leli e il mare יזמית מעוררת השראה שגילתה שבעולם החתירה חסרות נשים חזקות ועצמאיות, והקימה את

מידע נוסף »