הפריטים המפנקים ביותר בבית והתאמתם לכל חלל

במקרים רבים, גם בבתים מעוצבים, מרגישים שמשהו חסר ושכל חללי הבית קרים ולא מזמינים. הסיבה העיקרית לכך היא חוסר בפריטי טקסטיל. מדובר על פריטים שעלותם לא גבוהה והם יכולים לשדרג ולהקפיץ כל חלל ומעבר לכך, להוסיף לו עומק וטקסטורה.

המשיכו בקריאה ותוכלו להיחשף לטיפים שלנו, שיעזרו לכם לשדרג כל חלל באמצעות מוצרי טקסטיל לבית.

#1 פריטים לחדר השינה

אל תוותרו על מוצרי טקסטיל כמו, כריות נעימות, שמיכות מפנקות, כיסויי מיטה ליצירת מראה יוקרתי ואסתטי, שטיח גדול שימוקם מתחת למיטה או מספר שטיחונים שיהיו בצידי המיטה. תוכלו לשדרג עוד יותר את מראה החדר באמצעות שילוב של וילונות אטומים עם וילונות שקופים.

#2 פריטים לסלון

רכשו מוצרי טקסטיל כמו, כריות ושטיחים. כל אלה יכולים לעזור לכם לצור מראה מעוצב ומעניין. הימנעו ממראה עמוס וצבעוני מדי. תוכלו לעשות זאת על ידי משחק עם בדים שונים שהגוונים שלהם צריכים להיות דומים זה לזה. הוסיפו גם כריות נוי, מבשמי ריח, נרות ריחניים וכך תצרו אווירה נעימה וחמימה עוד יותר. אגב, גם בסלון, מומלץ להוסיף וילונות. הם יספקו עוד עניין ועומק לחלל הסלון.

קראו גם את המאמר 7 רעיונות לעיצוב סלון הבית בפעולות פשוטות.

הפריטים המפנקים ביותר בבית

#3 פריטים למטבח

הוסיפו ראנר ומקמו אותו על דלפק או על האי שיש לכם במטבח. תלו מגבות פיקה למטבח. אל תוותרו על שטיח בקרבת הכיור במטבח שלכם. הוא גם יוסיף לחמימות וגם תיווצר סביבת עבודה נעימה יותר. אם יש לכם פינת אוכל במטבח או בקרבתו, תוכלו לשים שטיח מתחת לשולחן או אפילו בקרבתו. הדבר יעזור לכם לתחם את האזור.

כמובן שכאשר מדובר על שטיחים, ההמלצה הכי טובה היא לבחור בשטיח שניתן לנקות אותו בקלות וכזה שהלכלוך לא יבלוט עליו. כמו כן, יש לוודא שהגוונים של השטיח, אכן מתאימים גם לגוונים של שאר החללים שיש סביבו. מלבד מגבות מטבח תלויות, אפשר גם לרכז מספר מגבות קטנות שיהיו מקופלות בסלסילה. כך תקלו על עצמכם כאשר אתם עובדים במטבח וגם תוכלו להוסיף עוד קצת נגיעות צבעוניות לאזור.

כמובן שכדאי גם לחשוב על רכישה של כלי בישול, אלו פריטים שללא ספק ישמשו אתכם בזמן העבודה ויעשו לכם חיים קלים.

#4 פריטים לחדר האמבטיה

רכשו מגבות רחצה איכותיות ומפנקות ושלבו אותן על מדף או מתלה מעניין שיש לכם בחדר האמבטיה. הוסיפו גם שטיחי אמבטיה מפנקים ורכים שיספקו תחושה נעימה, כאשר הרגליים יחפות או רטובות. אפשר גם לשים נרות ריחניים וכמו כן מפיץ ריח, כך יהיה ריח טוב בחדר האמבטיה כל הזמן.

#5 פריטים לחדר העבודה

רכשו שטיח וכך תוכלו לייצר אווירה ביתית ונעימה בחדר העבודה שלכם. את השטיח, תוכלו למקם מתחת לשולחן העבודה והכיסא שלכם. אם מדובר על שטיחים קטנים, אפשר לפרוס אותם בחלל החדר. אל תוותרו על פריטי נוי שאותם תוכלו לשים על שולחן העבודה או  על מדף ייעודי. כמובן, שגם בחלל חדר העבודה, ממש כמו בחלל הסלון והאמבטיה, תוכלו להוסיף נרות ריחניים. הם מהווים פריטי נוי לכל דבר וגם פריטים שמייצרים ריח טוב.

#6 פריטים לחדר הילדים

הוסיפו תמונות צבעוניות. ניתן למצוא תמונות שמגיעות ממוסגרות או תמונות שמודפסות על קנבס. הוסיפו גם כריות גדולות וכך תוכלו לייצר משטח חמים, נעים וכיפי לילדים. זה ישמש אותם למשחק, לקריאה וכו’. על מנת להשלים את המראה של החדר, אפשר גם לפזר שטיחונים בחלקים שונים בחדר.

[ratemypost]
מאמרים נוספים

lelieilmare

הרשמה לקבלת הטבה! הכירו את ללי – בעלת המותג Leli e il mare יזמית מעוררת השראה שגילתה שבעולם החתירה חסרות נשים חזקות ועצמאיות, והקימה את

מידע נוסף »