כלים וציוד הכרחי למטבח המושלם

בשנים האחרונות, יש המון רכישות של כלי מטבח. לא ברור אם הרכישות מבוצעות מתוך צורך אמיתי או בכלל חיבה עמוקה לכל התחום של הבישול והאפייה. אין ספק שעולם האוכל השתנה לחלוטין והפך להיות חלק משמעותי מהחיים שלנו ועל כן, גם עולם כלי המטבח השתנה בהתאם. אם בעבר היו מעט כלי מטבח והם היו יחסית פשוטים, היום אפשר למצוא כלים ידידותיים, פונקציונאליים וכאלה שמצליחים להפוך את הבישול והאפייה לחוויה מהנה יותר.

עכשיו נשאלת השאלה – איך נוכל לדעת שאנחנו בוחרים כלים למטבח הביתי שהינם הכרחיים וכמעט ולא ניתן להסתדר בלעדיהם? המשיכו בקריאה וגלו…

כלי בישול והגשה

באמצעות כלי בישול והגשה, נוכל לעשות לעצמנו חיים קלים במטבח וגם בסופו של דבר, להגיש את האוכל עליו עמלנו שעות רבות בצורה הטובה והיפה ביותר. כלי בישול כוללים סירים, מחבתות, תבניות ועוד ואילו כלי הגשה כוללים צלחות, קעריות, קערות להגשה וכו’. ניתן למצוא היום מגוון גדול של כלי בישול והגשה. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור מתוך המבחר העצום שמוצע בחנויות.

לפני הרכישה, שימו לב לטיפים האלה:

  • העדיפות היא להחזיק שתי מערכות כלים. מערכת אחת תשמש ליומיום ואילו השנייה תשמש לאירועים מיוחדים, לחגים ולאירוח. רכשו סט אחד בצבע לבן או אוף וויט וסט שני בצבע אחר.
  • רכשתם סט כלים צבעוני? אפשר גם לרכוש כלי הגשה באותו הצבע. במידה ולא מוצאים,
    אז העדיפות היא לרכוש כלי הגשה בצבע לבן או שקוף.
  • מספר כלי ההגשה שאמורים להיות לכם, צריך להיות כמספר המנות שתגישו בארוחה. אם אתם מכינים בדרך כלל מספר מנות קטנות והרבה, אז תוכלו לרכוש כלים וקערות קטנות. מנגד, אם אתם מגישים מנה אחת גדולה למרכז השולחן, אז עליכם לרכוש כלי הגשה גדול מאוד.
  • רכשו כלים עגולים וגם שטוחים והעדיפות היא שהם יהיו בכל מיני גדלים. לדוגמה, כלי הגשה גדול ושטוח לדג שלם, קערה גדולה לפסטה או לסלט וכו’.
  • אל תוותרו על רכישת מגש גדול לנשיאת האוכל אל השולחן וכמו כן לפינוי האוכל והכלים.

כלי בישול של בייסיק סטודיו

כלי אחסון

כיום, אפשר למצוא מגוון כלי אחסון. הם מגיעים בגדלים וסוגים שונים (יש מפלסטיק ויש מזכוכית). באמצעות שימוש בכלי האחסון, נוכל לאחסן בצורה הטובה ביותר את האוכל שבושל ונאפה וכך לצרוך אותו בשנית.

קטנים וחיוניים

מדובר על כלי מטבח וציוד כמו, כותש השום, פומפייה, מגרדת, קולפן, מסננת, משטח חיתוך ועוד. אלו כלים שכמעט בלתי אפשרי לעבוד במטבח בלעדיהם.

פריטי טקסטיל

כאשר אנו עובדים במטבח, אנחנו חייבים להחזיק גם מגבות מטבח איכותיות. אלו יכולות להיות מגבות פיקה עם הדפסים מיוחדים או מגבות פיקה חלקות. אלו ישמשו אותנו לאחר ששטפו ידיים, להוצאת תבנית חמה מהתנור וכו’. פריטי טקסטיל לבית נוספים שלא נרצה לוותר עליהם הם פריטים כמו, מפות שולחן, סינרים וכו’.

[ratemypost]
מאמרים נוספים

lelieilmare

הרשמה לקבלת הטבה! הכירו את ללי – בעלת המותג Leli e il mare יזמית מעוררת השראה שגילתה שבעולם החתירה חסרות נשים חזקות ועצמאיות, והקימה את

מידע נוסף »