5 טיפים לבחירת סט כלי בישול למטבח הביתי

אם אתם מתכננים לאבזר את המטבח החדש שלכם, אתם עשויים להיות מעט מבולבלים. היצע הכלים והעיצובים עלול להציף אתכם, ולכן בחרנו לעשות לכם סדר. קבלו את 5 הטיפים שיכוונו אתכם איך לבחור סט כלי בישול מתאים למטבח הביתי, שמתאים לצרכים, להרגלי הבישול ולתקציב שעומד לרשותכם.

תחילה נציין, שטרנד תוכניות הבישול הוליד מגמת שיווק מאוד מתפתחת בתחום המטבח והקולינריה. אין ספק שהיצרנים שואפים לתת לצרכנים מגוון רחב של פתרונות לצד עיצובים שמשתלבים בסגנונות מטבח שונים, ומבטיחים פרקטיות ויופי זה לצד זה. אולם, לא כל מה שמציעים לצרכן בהכרח נחוץ, ולא מעט אנשים מוצאים את עצמם מבזבזים לא מעט כסף על סט כלי בישול שבהם לא עושים שימוש כלל.

בחירת סט כלי בישול למטבח

טיפ מספר 1 – הגדירו את התקציב שעומד לרשותכם

בואו נודה בזה, ההוצאה על סט כלי בישול יכולה לעמוד על אלפי שקלים. לא בטוח שיש לכם את הסכום הזה להשקעה, ואם אתם צריכים לאבזר את המטבח שלכם מאפס, סביר להניח שתזדקקו ללא מעט אביזרים וכלי בישול. עם זאת, ההמלצה היא ללכת על כלים איכותיים בלבד. לכן, חשוב תחילה להגדיר את התקציב שעומד לרשותכם.

טיפ מספר 2 – הגדירו את הסטנדרטים בבחירת סט כלי בישול למטבח

מחבתות נון – סטיק או כלי בישול עשויים נירוסטה או פלדת אל חלד הם דרישה סטנדרטית שמעידה על כך שאתם לא מוכנים להתפשר על איכות. אם הגדרתם את הדרישות שלכם, עליכם לבחון איזה סוגי כלים הכרחיים עבורכם, מה הגודל הנחוץ לכם והיכן זה עומד בסדר העדיפויות שלכם. את ההחלטה יש לקבל בהתאם להרגלי הבישול והאכילה שלכם כמובן. כך לדוגמה, אם אתם נוהגים לאכול ארוחות קטנות יחד עם בן/בת הזוג, סביר להניח שכלים קטנים יהיו מספיק טובים. לעומת זאת, אם אתם נהנים לארח, ייתכן שתזדקקו לכלים גדולים יותר שיוכלו להאכיל יותר סועדים.

טיפ מספר 3 – הגדירו איזה מזון אתם נוהגים לצרוך

אם אתם נוהגים לאכול בשרים ותבשילים, כדאי שיהיה לכם סיר פורצלן איכותי. לעומת זאת, אם אתם נהנים מאוכל אסייתי ומוקפצים, ווק הוא לא בגדר מותרות. להכנת פנקייק וביצים תזדקקו למחבת. מה שבטוח הוא, שקרש חיתוך חייב להיות בין כלי המטבח שתרכשו.

טיפ מספר 4 – הכירו את החומר ממנו עשויים כלי המטבח שלכם

טפלון אומנם יחסוך מכם את השימוש בשמן, ותכונת הנון – סטיק שלו מחזיקה מעמד לאורך זמן, אך כאשר הוא מתחמם יתר על המידה (מעל c500o) הוא עשוי לשחרר אדים רעילים שעלולים לגרום לכאבי ראש, חום וצמרמורות.

שימוש בכלים קרמיים יפתרו את הבעיה הזו, אך תצטרכו להתמודד עם בלאי תכוף (בדרך כלל כדאי להחליף את הכלים כל 4 שנים).

פלדת אל חלד מבטיחה עמידות גבוהה, ברזל יצוק אומנם כבד יותר אך ידידותי לסביבה ונחשב למאוד עמיד, ואלומיניום אומנם קל יותר, אך עלול לספוג כתמים.

טיפ מספר 5 – אקססוריז עושים את כל ההבדל

לא משנה אילו כלי מטבח תבחרו, הבחירה באקססוריז מתאימים תעשה את ההבדל בין מטבח פרקטי למטבח מוצב ומרשים.

בחירה נכונה של מגבות מטבח ואביזרי טקסטיל נוספים כמו כפפות לתנור וידיות סיליקון לסירים יתנו נגיעה עיצובית ייחודית ויהפכו את המטבח לחלל מעוצב שנעים לבשל ולשהות בו גם כשלא מבשלים או אוכלים.

לקריאה נוספת על כלים וציוד הכרחי למטבח המושלם.

לסיכום

בעת בחירת כלי הבישול שלכם, וודאו שאתם רוכשים את סט כלי הבישול הטוב ביותר שמתאים לצרכים שלכם.

התחשבו בכמות הזמן שאתם מקדישים לבישול ולאפייה, המומחיות שלכם במטבח והתקציב שעומד לרשותכם. עשו את הבחירה הנכונה, ותנו למטבח שלכם פרספקטיבה חדשה לגמרי וטוויסט מרגש.

בישול שמח!

[ratemypost]
מאמרים נוספים

lelieilmare

הרשמה לקבלת הטבה! הכירו את ללי – בעלת המותג Leli e il mare יזמית מעוררת השראה שגילתה שבעולם החתירה חסרות נשים חזקות ועצמאיות, והקימה את

מידע נוסף »