איך תהפכו את הדירה שלכם לבית באמצעות מוצרי טקסטיל?

אין ספק שהבית שלנו הוא מקום של חופש. אנחנו רוצים להרגיש בו הכי נעים וטוב שאפשר.

על מנת להפוך את החלל שלנו למזמין וביתי, עלינו להשתמש במוצרי טקסטיל מעוצבים. השאלה הגדולה היא איך נעשה זאת בהצלחה?

לפניכם כמה טיפים מועילים.

ערבוב של טקסטורות והדפסים

מרביתנו חוששים לערבב בין צבעים, הדפסים וטקסטורות. קחו בחשבון, שגם אם אתם מתחברים לעיצוב נקי ומודרני, כאשר מדובר על מוצרי טקסטיל לבית, דווקא מומלץ ורצוי לערבב בין שפות שונות. לדוגמה, אם ניקח את חלל הסלון שלנו, נוכל לראות שאפשר לשלב עם הוילונות שלנו גם כריות מעוצבות, שמיכות, כיסויים לספה או שמיכת כרבול וכל אלה יגיעו במרקמים וגוונים שונים.

הפרטים הקטנים הם שיעשו את ההבדל

כאשר אנחנו רוכשים מגבות מטבח או מגבות אמבטיה, אנחנו לא ממש משקיעים מאמץ בבחירת הדגמים, הצבעים, הטקסטורות, ההדפסים. אתם לא תאמינו כמה סטייל ושיק מוצרי טקסטיל כאלה יכולים להוסיף לכל חלל. לדוגמה, אם ניקח את חלל האמבטיה, נוכל לראות שאם נבחר מגבות ידיים מעוצבות בגוונים של החלל שלנו ונתלה אותן על מתקן מגבות, נוכל להשלים את הטאץ’ הסופי של העיצוב. כך נוכל גם לעשות עם בחירת מגבות גדולות והצגתן בארון עם דלתות זכוכית או אפילו על מדפים פתוחים שיש לנו בחדר האמבטיה.

כיסוי מיטה או שמיכה מעוצבת לחדר השינה שלנו

אם יצא לכם להסתכל במגזינים העוסקים בעיצוב הבית, סביר להניח שראיתם שהמיטות המוצגות תמיד מוצעות עם כיסויי מיטה יפים ומעוצבים. אם אתם רוצים לצור רושם ולהראות שחדר השינה שלכם נראה מעוצב ויפה במינימום מאמץ, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לרכוש שמיכה מהחומר הנכון ובגוון הנכון. תוכלו גם לשדרג את המראה עם כריות נוי מעוצבות ובכלל עם סט מצעים חדש הכולל ציפה זוגית, ציפיות וסדין.

שטיחים

מדובר על פריט שיכול לשדרג משמעותית כל חלל. שטיח יכול להקפיץ את מראה החדר, לייצר אווירה נעימה וחמימה ולהגדיר אזורים בחלל. כל שתצטרכו לעשות הוא לבחור את השטיח הנכון, כזה שיתאים לכם במרקם, בגוון, בצבע ובדוגמה.

שטיח סטונווש לבית

אל תוותרו על הרושם הראשוני

במרבית המקרים, אנחנו מתרכזים בהשקעה הקשורה לעיצוב החללים המרכזיים כמו, חדרי השינה, המטבח והסלון אבל מה עם הפינות הקטנות שיש בבית? ובכן, קחו בחשבון שגם בהן שווה מאוד להתרכז. לדוגמה, אחת הפינות היא הכניסה לבית. מדובר על נקודת המפגש הראשונה ועל כן היא צריכה להיות כמה שיותר מעוצבת ומרשימה. איך תוכלו לייצר את הרושם המתאים? באמצעות מגוון מוצרי טקסטיל לבית בהם, שטיח כניסה מיוחד, ספסל לנעליים, כריות נוי, כיסויי מיטה ועוד.

שורה תחתונה

מומלץ להשקיע במוצרי טקסטיל לבית. תוכלו להזמין אותם ישירות מאתרי האינטרנט או שתוכלו להגיע פיזית לחנויות לעיצוב הבית ולרכוש אותם. בדקו שפריטי הטקסטיל שבחרתם עשויים מחומרים איכותיים.

[ratemypost]
מאמרים נוספים

lelieilmare

הרשמה לקבלת הטבה! הכירו את ללי – בעלת המותג Leli e il mare יזמית מעוררת השראה שגילתה שבעולם החתירה חסרות נשים חזקות ועצמאיות, והקימה את

מידע נוסף »