בחירת שמיכות חורף מומלצות

החורף מעניק לנו זמן להתכנסות והתכרבלות בביתנו הנעים, מתחת לשמיכה נעימה ולפעמים עם כוס משקה חם ביד. בכדי לסייע לכם בבחירה נכונה של שמיכות חורף מומלצות, אנו מביאים בפניכם מספר טיפים ודוגמאות בנושא.

טיפים לבחירת שמיכת חורף

בכדי שתזכו בשנת חורף כמה שיותר חמה, נעימה ומפנקת, הנה מספר טיפים לבחירה נכונה של שמיכות חורף, בדגש על שמיכות פוך כמובן:

גודלה של שמיכה כגודלה של מיטה

בתור התחלה חשוב לבחור בשמיכה המתאימה בגודלה לזה של המיטה בה היא תשמש, בין אם מיטת יחיד, מיטה זוגית סטנדרטית או מיטה זוגית גדולה קינג סייז. כמו כן, לנוחות מרבית וכיסוי מלא בדרך כלל עדיף שהשמיכה תהיה כבשלושים ס”מ יותר גדולה משולי המיטה.

מילוי שמיכת פוך

בשוק ניתן למצוא שמיכות פוך עם סוגי מילוי שונים, לרבות שמיכות טבעיות מפלומת נוצות של אווז או ברווז, מילוי של פתיתי צמר או מילוי סינטטי. הבחירה בסוג המילוי משתנה בהתאם להעדפות אישיות. יחד עם זאת, בשנים האחרונות מתוך מחשבה על איכות הסביבה רבים מעדיפים שמיכות פוך סינטטיות איכותיות.

שמכת כרבול

שמיכות פוך סינטטיות

שמיכות פוך עם מילוי סינטטי כמו סיבי מיקרופייבר, הן שמיכות היפואלרגיות שאיכותן נקבעת בהתאם לדחיסות סיביהן וכמות האוויר שהן מכילות, דבר התורם להעלאת רמת הבידוד של השמיכה.

משקל

בין אם בחרתם בשמיכת פוך טבעית או סינטטית, העדיפו שמיכות שאינן כבדות משקל שלא יכבידו עליכם ושיעניקו שינה קלה ונעימה ממש כמו בתוך ענן.

ריפוד השמיכה

שמיכות פוך מוצעות עם סוגים שונים של ריפודים כמו כותנה או משי. מבין סוגי הריפודים, בכדי לזכות בכיסוי כמה שיותר בריא, עדיף לבחור בבד כותנה שהינו מאה אחוז אורגני וסרוק, בהיותו מעניק שמיכה מאווררת ונושמת שמאדה לחות ורטיבות. כמו כן, יש לדעת כי איכות ריפוד שמיכת הפוך מסייעת בשמירת סיבי מילוי השמיכה ומונעת מהם לצאת. לכן ככול שלריפוד יש אריגה יותר מהודקת וצפופה כך עולה איכותו.

תפרי השמיכה

קווי תפר של שמיכות פוך הם אלו שאחראים על שמירת המילוי במקומו. בשמיכות סינטטיות לרוב עדיפה תפירה בצורת מעוינים השומרת על רמה טובה של נפח ומעלה את רמת הבידוד התרמי. לשמיכות פוך טבעיות לרוב עדיף לבחור בתפירה בצורת אריחים השומרת על חלוקת המילוי באופן אחיד.

שיטת השכבות

אם אתם לא אוהבים להחליף שמיכות בכל עונה תוכלו לבחור בשיטת השכבות, עם שתי שמיכות, אחת קלילה לקיץ ואחת חמה לעונות המעבר, שחיבור ביניהן יעניק לכם מענה חם לעונת החורף.

דוגמאות לשמיכות חורף מומלצות

לפניכם מספר דוגמאות לדגמי שמיכות חורף מומלצות המוצעות על ידי מותג העיצוב וטקסטיל המצליח basic. המותג מציע מבחר איכותי ומעוצב בגוונים עכשוויים של שמיכות חורף לשינה, להתכרבלות וכיסוי מיטה, וזאת לצד כריות ומצעים איכותיים תואמים.

לחצו לצפייה בקטלוג מצעים.

דגמי השמיכות כוללים בין היתר:

שמיכות ענן

שמיכות פוך מכותנה אורגנית סרוקה עם מילוי רך ומפנק של הולופייבר, ועם הדפס מקורי של המותג שהינו אקולוגי על בסיס צבעי מים.

מדובר בשמיכות פוך רכות, מפנקות ונעימות שמוצעות במידות קינג בדגמי סילבר, פחם, הולנדי סילבר, שלושה צדפים ופחם, וכן כשמיכות זוגיות בעיצוב שלושה צדפים בגוון סילבר, עם הדפס מפרשית בצבע פחם או כדגם Be free בגוון סילבר. כמו כן הן מוצעות במידת יחיד כדגם מפרשים בגוון פחם.

שמיכות כרבול

שמכות כרבול מדגם אלסקה הן נעימות למגע ורכות במיוחד, בגוון אפור בהיר עם חזות פרוותית ועיצוב שונה בכל צד.

לחצו לצפייה בקטלוג שמיכות כרבול של בייסיק.

כיסוי מיטה

שמיכת פיקה יפה ועכשווית, נעימה למגע, מאה אחוז כותנה בצביעת סטונווש. השמיכה מספקת גם כיסוי מיטה מרהיב וגם שמיכה נוחה להתכרבלות. תוכלו לקבלה בדגם זוגי ויחיד בגווני אפור פחם, אפור בהיר ולבן צח.

[ratemypost]
מאמרים נוספים

lelieilmare

הרשמה לקבלת הטבה! הכירו את ללי – בעלת המותג Leli e il mare יזמית מעוררת השראה שגילתה שבעולם החתירה חסרות נשים חזקות ועצמאיות, והקימה את

מידע נוסף »